ACTE SOBRE L’ESCOLA INCLUSIVA A LA BIBLIOTECA DE RIPOLL

Des del Centre Tàndem us recomanem aquest acte que ha organitzat la revista Capaç de la Fundació MAP en motiu de la publicació del llibre Escoles inclusives. Escoles de Futur (Ed. Rosa Sensat – març 2017) d’Efrèn Carbonell i Paret.

Es tracta d’una conversa sobre l’escola inclusiva entre el propi autor, les psicopedagogues de l’EAP del Ripollès i el testimoni de superació personal d’Àlex Roca.

L’acte, que porta per nom Una escola per a tothom, tindrà lloc el proper dimarts 25 d’abril, a les 18.30h, a la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll. Serà gratuït i comptarà amb la presentació de Casilda Gómez, presidenta de la Fundació MAP.

Més informació a la pàgina web de la Fundació MAP

Una escola per a tothom, 25-04-17Baixa

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Centre Tàndem, Xerrades i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.