Enllaços d’interès

Fundació MAP: la Fundació MAP és una entitat social sense ànim de lucre que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i/o risc d’exclusió social del Ripollès.

-Col·legis Professionals:

-D’interès educatiu:

• JCLIC: conjunt d’aplicacions informàtiques que serveixen per realitzar diversos tipus d’activitats educatives: trencaclosques, associacions, exercicis de text, mots encreuats…
  • EDU365: portal del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de les escoles i instituts i les seves famílies que necessitin recursos educatius didàctics per facilitar el seu aprenentatge.

-Entitats:

• UCCAP: Unió Catalana de Centres de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç.
  • DINCAT: Grup format per entitats sense ànim de lucre que treballen en l’àmbit de la discapacitat intel·lectual.

-Divulgació: