Qui som?

Som un servei gestionat per la Fundació MAP que dóna suport al desenvolupament d’infants i adolescents, de 0 a a 18 anys, en els aspectes personal, familiar i social.

Vetllem perquè sigui un servei accessible per a tothom, d’acord amb  la responsabilitat social corporativa de la fundació.

Fa més de 25 anys que el MAP ofereix un servei d’aquestes característiques amb els objectius de:

• Prevenir i atendre precoçment l’alteració i dificultats que puguin viure els infants i llur família, especialment durant els primers anys de vida.
    • Oferir una intervenció de qualitat i de tracte humà, amb aportacions des de diverses disciplines.
    • Assessorar i donar suport a familiars i altres professionals que treballin amb infants.
  • Ser un espai de trobada per a la cura i atenció de la infància i l’adolescència.

Per assolir els objectius, comptem amb un equip multidisciplinar de professionals formats en els següents àmbits:

Fisioteràpia
Logopèdia
Pediatria
Psicologia
Psicomotricitat
Psicopedagogia
Treball Social

Aquesta varietat ens permet oferir:

• Diagnòstic clínic i funcional de trastorns del moviment, la parla, de malalties i del comportament.
    • Intervenció terapèutica individual, en grup i familiar.
    • Suport en l’aprenentatge durant les etapes d’Educació Primària i Secundària.
  • Intervenció social.