El Centre i els serveis

Nascut l’any 2009, el Centre Tàndem suposa un progrés molt important dels Serveis a la Infància de la Fundació MAP.

Des de fa més de 25 anys, la Fundació MAP aposta per l’atenció a infants i joves i les seves famílies, atenent la prevenció i la intervenció terapèutica, individual i en el propi context. Després de diversos emplaçaments, el 2009 culminen les obres de remodelació i s’obren al públic les noves instal·lacions situades prop de l’estació de tren de Ripoll amb el nom de Centre Tàndem, al carrer Vallfogona núm. 5.

Es tracta d’un edifici on hi ha diverses sales equipades i adaptades per atendre les necessitats dels infants i famílies en relació a la salut i el desenvolupament, oferint  un servei de qualitat i de tracte humà.

Psico Tàndem Sala psico Tàndem Logopeda Tàndem Consulta Tàndem

Els serveis estan organitzats en tres àrees:

L’atenció va a càrrec d’un equip multidisciplinar format per fisioterapeutes, logopedes, psicòlegs, treballadores socials i pediatres.