Equip

PILAR BERNAT ALUJA

Vaig estudiar Psicologia durant 5 anys a la Universitat Autònoma de Barcelona i, més tard, Llenguatge i Comunicació. Dos àmbits que també m’apassionen són la Psicomotricitat i l’Estudi de la veu. Treballo a la Fundació MAP des de fa molts anys, tots els que porto vivint al Ripollès! I, a dia d’avui, encara descobreixo coses noves cada dia! Dedico la meva jornada laboral als Serveis a la Infància -especialment al CDIAP i al Servei +5- del Centre Tàndem. El meu lema consisteix a no perdre mai la capacitat d’apassionar-me i de ser feliç en la meva vida.

MARTA FREIXEDAS

Sóc llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona i tinc un postgrau en Desenvolupament del talent i un altre en Intel·ligència Emocional cursats a la mateixa universitat. La meva trajectòria professional  sempre ha estat enfocada a les organitzacions, però tinc una vocació innata cap al món de la formació. Sóc de ment hiperactiva i m’encanta aprendre coses noves, conèixer noves cultures, països i persones. Per fer-ho és indispensable saber idiomes, fet que em va portar fa molts anys a estudiar anglès. Estimo aquesta llengua i és un plaer poder-la transmetre a altres persones.  Una frase senzilla però ben certa: “somriu a la vida i la vida et tornarà un somriure”.

NANI MORA LÓPEZ

Sóc nascuda a Ripoll i, a dia d’avui, encara és el meu lloc de residència. M’agrada caminar, llegir, fer pilates… però el que més m’agrada és compartir estones amb la meva família. Des de petita ja m’agradava cuidar els altres i és per això que la meva professió ha anat per aquest camí. Sóc fisioterapeuta especialitzada en Pediatria i Psicomotricitat, però com que també m’agrada molt la medicina natural, he fet un màster en Acupuntura aplicada a la fisioteràpia i un postgrau en Flors de Bach i cursos d’especialització en diferents formacions. també tinc un màster en Nutrició i Salut Pública i un màster en Intervenció Psicomotriu Terapèutica.

Fa més de 23 anys que treballo a la Fundació MAP i, des de fa 5 anys també sóc professora associada a la UVIC, on imparteixo classes de pediatria i psicomotricitat i co-coordino el postgrau d’Intervenció Psicomotriu Preventiva. També col·laboro amb el postgrau de Pediatria de la Universitat Ramon Llull de Barcelona, impartint el seminari de Psicomotricitat. El fet de poder treballar en l’àmbit clínic i en la docència afavoreix el meu desenvolupament com a professional, però també com a persona.

NAIARA MUÑOZ PUIG

Sóc llicenciada en Psicologia per la Universitat de Girona i, des del començament, el que més interès em va despertar són les primeres etapes del desenvolupament de les persones, per la qual cosa em vaig especialitzar en psicologia infantil i juvenil a la Universitat de Barcelona. Els meus principals camps d’interès sempre han estat els trastorns i dificultats d’aprenentatge,  conducta i trastorns del neurodesenvolupament, així com també el treball de l’autoestima, les emocions, les pors i l’ansietat.

M’agrada treballar (i tinc la ferma convicció que és el millor) colze a colze amb les famílies, lluitant conjuntament per aconseguir un major benestar. Tinc la gran sort d’haver pogut convertir la meva vocació en professió, per aquest motiu continuo formant-me i aprenent dia a dia per créixer com a professional i persona.

ESTER ORDEIG

L’Ester és de Sobremunt. Va estudiar Treball Social i és l’actual treballadora social del Centre Tàndem, on la podeu trobar cada dilluns al matí.

KIKO ORTEGA

kikoProfessor d’Aikido. La pràctica d’Aikido en nens fomenta una personalitat oberta i tolerant, una forma òptima per al bon desenvolupament de la seva personalitat i una millora en les seves relacions amb l’entorn.

TOMÀS SADURNÍ ALDABAS

Vaig néixer a Ribes de Freser l’any 1958, aproximadament el 2 d’abril. La curiositat per entendre’m i entendre a les demés persones em porta a llicenciar-me en Psicologia i el meu interès pel moviment i l’esport em condueix a estudiar Psicomotricitat. M’especialitzo en Psicologia humanista i Teràpia de grup mitjançant un màster i un doctorat que està en procés. a dia d’avui puc dir que “Només sé que no sé res”, fent una burda imitació de Sòcrates, malgrat que la curiositat i les meves ganes de conèixer encara les tinc presents com el primer dia.

MARTA SERRATOSA MASRAMON

Sóc diplomada en Logopèdia per la Universitat Autònoma de Barcelona i tinc un Màster en Musicoteràpia per la Universitat Ramon Llull. També he cursat el Màster en Motricitat Orofacial de la Universitat de Manresa. Des de sempre la meva carrera professional ha anat encaminada en el camp de la comunicació i l’expressió. Aquest interès m’ha portat a participar en tallers i cursos de diferents disciplines: dicció, veu, tècnica vocal, expressió corporal, interpretació, llenguatge oral i escrit, etc.