GUARDIOLA PER LA CAMPANYA DE JOGUINES 2020

Un any més, el Centre Tàndem i la Fundació MAP col·laboren amb la campanya de joguines de Creu Roja Ripoll perquè tots els infants del Ripollès puguin gaudir d’aquestes festes en igualtat de condicions. Enguany, però, la normativa per la Covid-19 no permet establir punts de recollida de joguines de segona mà i per això disposarem d’una guardiola per poder recollir fons per comprar joguines noves.

Creu Roja Ripoll centralitzarà la compra d’aquestes joguines noves, no bèl·liques i no sexistes, i en farà el repartiment per les famílies en situació de vulnerabilitat de la comarca. Des del Centre Tàndem i la Fundació MAP volem contribuir a fer-ho possible i per això disposarem de guardioles per recollir les col·laboracions de les persones que vinguin als nostres equipaments (fins el dia 14 de desembre). Entre tots i totes, farem que cap infant es quedi sense joguina en un any especialment difícil per a moltes persones.

Aquesta entrada ha esta publicada en Centre Tàndem. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.