REVISTA “SOM PREMATURS” DE L’ASSOCIACIÓ DE PREMATURS DE L’HOSPITAL CLÍNIC

L’Associació de Prematurs de l’Hospital Clínic-Maternitat (ASPREM), creada fa poc més d’un any per acompanyar, assessorar i fer d’altaveu canalitzador dels nens i nenes prematurs, acaba de fer realitat un nou projecte: l’edició de la revista Som prematurs.

Una publicació de divulgació amb entrevistes a experts, testimonis i reportatges de divulgació entorn al fet de tenir fills i filles prematurs. En aquest primer número de juliol-agost-setembre de 2016 hi podem trobar, entre d’altres, un article sobre què és un CDIAP. Des del Centre Tàndem us en recomanem la lectura.

Llegir la revista en línia

SomPrematurs

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Centre Tàndem, Primera infància (0 a 3 anys), Recursos i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.