TORNA L’ACTIVITAT DE PISCINA PER A NADONS

El Centre Tàndem tornarà a oferir l’activitat de piscina per a nadons de cara al gener de 2024 a la piscina terapèutica de l’Espai Benestar (Ca la Irene) de la Fundació MAP.

Una activitat que genera múltiples beneficis i que, a través del treball amb la fisioterapeuta especialitzada, permet treballar:

L’enfortiment de vincles i del sistema cardiorespiratori, la consciència corporal, la coordinació i l’equilibri, l’estimulació precoç, l’autonomia i la confiança o el joc i el plaer.

L’activitat anirà a càrrec de la fisioterapetuta especialitzada Janet Aires, de l’equip de Benestar Físic de la Fundació MAP i es farà a la piscina terapèutica de l’Espai Benestar (Ca la Irene), al raval de Sant Pere de Ripoll. Amb aigua calenta per afavorir el treball terapèutic i salada, per evitar reaccions a la pell.

Demana’ns més informació i/o apunta’t a centretandem@fundaciomap.com o al 972 700 384.

Aquesta entrada ha esta publicada en Centre Tàndem. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.