XERRADA SOBRE LES ALTES CAPACITATS A RIPOLL

El proper dijous 11 de febrer, a les 6 de la tarda, tindrà lloc la xerrada “Què hem de saber de la intel·ligència del nostre fill/a per ajudar-lo i perquè sigui feliç?”, a la sala Josep M. Anglada de la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll. Anirà a càrrec d’Àngel Guirado, Doctor en psicologia per la Universitat de Girona, responsable de l’Observatori de les Altes capacitats al Centre Associat de la UNED a Girona i autor del llibre ¿Qué sabemos de las altas capacidades? Preguntas, respuestas y propuestas para la escuela y la familia.

Es tracta d’un acte gratuït i obert a tots els públics organitzat per l’equip de la revista Capaç de la Fundació MAP, que ha decidit fer un pas més en la tasca de difusió i sensibilització sobre el món de les diferents capacitats i complementar la sortida de la publicació, que té una periodicitat quadrimestral, amb una xerrada d’algun dels temes que s’hi tractin. L’últim número de la revista (núm. 9) va sortir el mes de desembre i parlava, entre d’altres, de les necessitats educatives especials de les altes capacitats.

Amb aquesta xerrada es vol donar eines a tothom que hi estigui interessat, pares i mares, professionals del món educatiu, psicòlegs, pedagogs… per poder entendre més bé el concepte d’altes capacitats i com hi podem donar resposta des dels diferents àmbits.

Xerrada altes capacitats web

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Formació, Recursos, Xerrades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.