BALANÇ POSITIU DEL CAIXAPROINFÀNCIA 20-21 A RIPOLL I SANT JOAN DE LES ABADESSES

A principis de febrer es va reunir la Taula Insitucional del programa CaixaProinfància amb els agents implicats del Ripollès per fer el tancament del curs 2020-2021 i repassar les activitats realitzades. La valoració és molt positiva, tant pel que fa als resultats obtinguts com al valor del treball en xarxa.

Els agents que es van trobar formen part de la xarxa Ripoll-Sant Joan de les Abadesses: els ajuntaments dels dos municipis, representants de la Fundació “la Caixa” i del Consorci de Benestar Social del Ripollès, que són les entitats signants; i Cáritas i el Centre Tàndem de la Fundació MAP, com a entitats que gestionen i apliquen el programa.

Durant l’anterior anualitat, que va de l’octubre del 2020 al setembre de 2021, 52 famílies del territori van rebre ajudes en forma de serveis i de béns, arribant a 85 infants únics, que han rebut reforç educatiu, atenció psicoterapèutica, educació no formal i temps lliure (colònies, casals…), suport educatiu familiar, activitats de promoció de la salut i ajudes com material escolar.

L’objectiu del 2022 és continuar amb l’aplicació del programa, que treballa contra la probresa infantil, i col·laborar encara més amb el projecte Invulnerables per a la inclusió social infantil i familiar.

Aquesta entrada ha esta publicada en Centre Tàndem. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.